Semalam lepas pick up adik kat Lake Ontario Park, kami singgah di Queen's University sekejap sebab mama teringat pokok cherry tepi Flemming Hall tu mesti tengah kembang sekarang. Bila sampai je Subhanallah...cantik sungguh pokok cherry ni. A very bright pink.
Showing posts with label Queen's University. Show all posts
Showing posts with label Queen's University. Show all posts
Thursday, May 29, 2014
Friday, May 16, 2014
Bunga-bunga berkembangan di Queen's University
Pemandangan di musim bunga ni amat cantik dan Queen's University mempunyai banyak area yg cantik untuk diabadikan sebagai kenangan terindah mama di Kingston. So seperti biasa la, anak-anak akan menjadi model tetap mama.
Yaya posing atas bench tepi JDUC
Yaya posing atas tangga ke gym
Depan Fleming Hall
Bunga-bunga tulip berkembangan di Benidickson Field
Wanginye bau bunga ni-Tepi Gordon Hall
Saturday, March 15, 2014
Malaysian at Queen's University, Kingston, Ontario
Kat Kingston ni tak ramai Malaysian. Melayu di sini boleh dikira dgn jari. Masa gi bank hari tu, mama tunjuk Pasport Malaysia masa diminta tunjuk ID. Pegawai tu comment, itu 1st time dia tgk pasport dari Malaysia selama dia kerja kat branch tu. Emmm...the next time mama gi bank lagi, lain officer yg attend, beriya dia tanya kenapa pilih Kingston...suka betul bila bagitau dari Malaysia. Bila di tanya apa yg best kalau dia nak pergi melancong. Mama jawab, beautiful beach?!...cantik apa pantai kat Pahang tu...cuma panassss... hitam legam la kulit tu kalu tak pakai sunblock.
Ada FB Group on Malaysian at Queen's University. So if ada nak tanya pasal apa la, boleh la tanya kat sini ekkk..contohnyer...best ke belajar kat sini (Best!), susah ke belajar kat sini (emm...kalu malas baca buku tu, belajar kat mana-mana pun susah dik oiii). For more info click MalaysiansAtQueens
Subscribe to:
Posts (Atom)








