Showing posts with label Aidil Adha. Show all posts
Showing posts with label Aidil Adha. Show all posts

Monday, September 28, 2015

Majlis Korban dan Akikah baby Zada di Avonmore


Hari raya korban ke 3 kami ke Avonmore untuk maljis korban dan malis akikah baby Zada. Kambing untuk Zada yang paling besar tu.

Thursday, September 24, 2015

Hari raya haji di Kingston

Selamat Hari Raya AidilAdha!

Raya hai kali ni adalah raya yang terakhir kami di Canada. Nak balik dah ...insya Allah lepas mama habis belajar dengan jayanya hehehe..

Friday, November 22, 2013

Hari Raya Aidil Adha

Kali pertama beraya di negara asing. Sedih. Tapi bersyukur sebab masih berpeluang menyambut Hari Raya Aidil Adha tahun ini. Mama ada kelas di pagi raya so Papa & anak-anak lepak kat rumah je. Lepas mama balik, kereta sewa pun sampai, so dapatlah anak-anak
pergi beraya. 1st rumah is rumah Roy&Ayu, the only Malaysian family yg dah lama bertapak di bumi Kingston ni. Lepas tu kami semua bertolak ke Ottawa. Nak pergi beraya di rumah Syakir&Shima. Anak-anak suka betul pergi rumah Aunty Shima especially Nina sebab dapat jumpa Wafa, 1st friend dia kat sini.